«Ρινγκ» το κοινοβούλιο της Γεωργίας - Άγριο ξύλο μεταξύ βουλευτών [βίντεο] Ημερομηνία:
Σήμερα 26/6/2026, 22:20 - Εμφανίσεις: 18
Σε αρένα μάχης μετατράπηκε η αίθουσα της Ολομέλειας στο κοινοβούλιο της Γεωργίας, καθώς οι συνηθισμένες λεκτικές αντιπαραθέσεις έδωσαν τη θέση τους σε άγριες συμπλοκές και πρωτοφανείς σκηνές σωματικής βίας.
Βίντεο: Το επεισόδιο εκτυλίχθηκε στη διάρκεια της τελευταίας εαρινής συνόδου, την ώρα ακριβώς που στο βήμα βρισκόταν ο πρωθυπουργός της χώρας, Ιρακλί Κομπαχίδζε.
Όπως προκύπτει από τις σχετικές αναφορές, η αφορμή για να εκτροχιαστεί η κατάσταση και να πιαστούν οι βουλευτές κυριολεκτικά στα χέρια ήταν μια φλογερή συζήτηση γύρω από τη διαχείριση του μεταναστευτικού ζητήματος.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Στη δριμύτατη σύγκρουση ενεπλάκησαν στελέχη του κυβερνώντος κόμματος «Γεωργιανό Όνειρο» και βουλευτές της παράταξης του πρώην πρωθυπουργού, Γκιόργκι Γκαχάρια.
Το χάος που επικράτησε αποτυπώνεται πλήρως στα βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας, στα οποία μάλιστα καταχωρούνται να πρωταγωνιστούν βαριά ονόματα του αθλητισμού.
Ειδικότερα, διακρίνονται καθαρά δύο Ολυμπιονίκες που περιλαμβάνονται στην κοινοβουλευτική ομάδα του «Γεωργιανού Ονείρου», ο Λάσα Ταλαχάντζε (Lasha Talakhadze) και ο Γκένο Πετριασβίλι (Geno Petriashvili), καθώς και ο βουλευτής Αρτσίλ Γκορντουλάντζε (Archil Gorduladze), να επιτίθενται με μένος εναντίον συναδέλφου τους.
Η σύρραξη κράτησε για αρκετά λεπτά, παραλύοντας τη διαδικασία, προτού τελικά παρέμβουν οι ψυχραιμότεροι για να κατευνάσουν τα πνεύματα και να αποκατασταθεί η τάξη στην αίθουσα....